Május vége felé....

Kedves Olvasók!



Bár mostanában kevesebb cikk kerül ki az oldalra, ez nem azt jelenti, hogy ne történne semmi a háttérben. Jelenleg egy kicsit el vagyok foglalva, magánjellegű dolgokkal, de ezek hamarosan a végéhez érnek, és akkor ismét bele tudok lendülni a zenegyártásba. 

Nagy örömömre szolgál viszont, hogy közzé tehetem nektek az AMATOURS 2016-os tehetségkutató elődöntőjének videó-összefoglalóját, ahol én is a Yellow Sunset FCF nevű formációmmal szerepeltem. Hamarosan több dologgal is jelentkezik a csapat, de ez egyenlőre legyen titok. 
A Videót fogadjátok sok szeretettel:



Local Heroes terén is miattam szünetel egy kicsit a dolog, De izgalomra semmi ok, ott is és Smile of Hell téren is számíthattok hamarosan új dolgokra. Addig is hallgassátok a már meglévő anyagokat, és készüljetek az új dolgokra.

SOH
Május vége felé.... Május vége felé.... Reviewed by Teszáry Péter on 14:17 Rating: 5

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.