Aztech Remix Album - Búcsúzás

Már ezer éve elkészült az Aztech Remix Album, de eddig elrejtettem.. Mert nem éreztem elég jónak, hogy a közönség elé, vagyis elétek tárjam. Megtörtem. De nem azért, mert meggyőztek.
Pont, hogy nem győzött meg senki.. Sőt egyre kevesebben érdeklődnek az után amit képviselek. Ezért is van az, hogy ez lesz a jubileumi XV. lemez amihez közöm van, és végre elhallgatok.. Mert kérdezték sokan, hogy mi ennek az oka.. Pont a népszerűtlenség... Kicsit beleláttam, és beleéreztem abba ami Magyarországon folyik, és higgyétek el, nem másabb mint a politika amit láttok. Mindenki félti a saját pozícióját, és mindenki pénzből tud pénzt csinálni. Nálam az anyagiak nem voltak adottak, de mint tudjuk a pénz csinál pénzt, nem a tehetség. Soha nem nyaltam senkinek. Aki ismer az tudja. A HipHop nem nekem van kitalálva... Én csak őszintén, és "őszintébe" tudom magam prezentálni nektek.. Sajnos ez kevés, de én nem tudok változni... Így most fájó szívvel, de búcsúzom tőletek.. Ez is részben az oka annak, hogy mostantól minden anyagomat eléritek a netről... INGYEN és LÁJK NÉLKÜL... Köszönöm és szeretlek titeket! One Love!


SOH




Aztech Remix Album - Búcsúzás Aztech Remix Album - Búcsúzás Reviewed by Teszáry Péter on 0:36 Rating: 5

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.